Blankt

Idag har jag blivit ägare till ett riktigt soffbord! :) Känns grymt skönt att ha lite plats att kasta undan sakerna :P Har varit me Anna, Jenny o Torbjörn :) Kollat på film, sen gick hem till Torbjörns fader o käka pizza, iaf jag :) Fick träffa två små söta flickor som dock va väldigt blyg för mig. Sen va de den roliga turen hem me soffbordet :D Fan va jag skratta när Anna o Torbjörn bar runt på de, haha! Själv gick jag me Zeke :) Nu ikväll så har vi varit hemma hos Herr Torbjörn, druckit lite vodka :) Min blandning va päron vodka me hallonsoda :P Men de va inte så hemskt som de låter faktiskt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli sjukt skönt! :)

Sänder massa tankar till Jonas Anderssons familj, släkt o vänner <3

Vi har fått en ny vacker ängel hos oss! Sov gott Jonas <3


Kommentarer
Postat av: Mäster Uv

Det har ju hänt underligare saker i Hede än att det går folk och bär på ett bord :)

Som tur är. :) Imöra ska vi se phantoms bara så du vet det :)

2010-04-25 @ 00:08:06
URL: http://toruven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Haha ja de har de säkert :P Men kul va de iaf :D Hehe okej, ska jag ta me öronproppar till dig? ;)

2010-04-25 @ 12:34:51
Postat av: martina

gullunge:) ringas ikv?:)

2010-04-26 @ 14:46:16
URL: http://mittlivsomtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0