:@

Haha jag får spunk snart! Jag har gillat läget att jag inte är så väldigt omtyckt just för tillfället, de är fine jag orkar som inte bry mig om en skit sak. Eftersom jag inte har gjort något fel. Men går fan över gränsen om jag inte kan vistas på samma ställe utan göra så personen i fakta blir på dåligt humör så fort jag är där!! Jag måste fan få finnas till jag oxå, jag tänker inte hålla mig undan. Men jag kan undvika att vara att vara me personen. Men nån jävla måtta får de fan vara alltså!
Jag ber så hemskt mycke om ursäkt för de jag nu har gjort. Skulle även va trevligt me en förklaring till varför jag gör ditt liv så jävla surt?
Som sagt jag kan inte bara försvinna, går liksom inte. Jag kommer va i din närhet så för fan skärp dig! De är inge kul o se att jag är orsaken till att ditt leende försvinner så fort du ser mig. De är som jag har gjort dig jätte illa.. Jag prata i telefon, jag döda inte någon. Så är de bara orsaken till att du är så fruktansvärt hatisk mig så är de väldigt tragiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0