Hihi Hoho Hehe

Varit me järngänget :D Kolla på Disturbia eller hur de stavas :P Skrek väl till nån gång hehe. I slutet satt jag o höll Anna o Jenny i handen, Anna va typ blå om fingrarna efter ett tag HAHA! Lite stark är man ändå ;) Sen när vi kom ut o skulle gå hem så är de nått jävla pucko som backar utan att kolla om de är nån bakom!! Jag fick fram ett litet skrik då :P Fan att folk inte har nått bättre för sig i den här sur hålan än att köra rattfull..
Men sak samma. Nu sitter jag o kollar på Boog o Elliot för att försöka kunna sova utan mardrömmar :) Annars har jag ju nyckeln så jag kan gå o lägga mig hos Torbjörn :P hehe.



Oskar Bu

Kommentarer
Postat av: Mäster Uv

Nästa gång jag ser på skräckfilm med dig ska jag ha örproppar i :)

Och om du skulle få för dig att komma hit och sova får du iaf väcka mig innan du slänger dig ner på soffan, så jag vet att det är folk i lägenheten när jag vaknar så jag lite får för mig att ropa ut hemligheter det första jag gör när jag vaknar ;) Inte för att det brukar ske men iaf ;)

2010-04-25 @ 00:04:49
URL: http://toruven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0