Hoppsan!

Idag va jag nästan uppe me tuppen, klev upp 10.45 iaf :P Hoppa i kläderna o kasta i mig en macka sen gick jag till Åsa :) Har fått mina ögonfransar permanent böjda o färgade :) Vart fett nöjd me resultatet! Tack så mycke :) Sen tog vi en liten promenad innan hon skulle få nästa kund. Vart mycke prat o skratt idag :) Uppskattas!
Nu sitter jag o bråkar me datan för ovanlighetens skull! HATAR tekniska saker :O Varför blev man inte född teknisk alltså?! Bara o lägga in bilder tar ju 100 år..
Ska väl ge mig på disken snart oxå :( För att komma åt diskbänken som behövs när jag ska va duktig o laga köttfärssås :) Min tur o bjuda tillbaka, så får fin främmande av Torbjörn om ett tag :) Tror jag iaf hehe.

Har gjort en kul upptäckte idag :D Min höger hand är brunare än vänster :O:P Fan va jag skratta när jag såg de! Visst blir man lite avundsjuk? ;) Så kan får sitta me vänster sidan till solen när den tittar fram igen, för att jämna ut de hela :)
Vill att min sockerpulla ska komma hit o ha kul me mig! :D Längtar ju som fan efter dig ju ;) Då har jag bestämt att vi ska kolla på Elling ;) O dricka vin o leka sofistikerad, haha ingen aning om de stavas :P Men de lät bra :D

Greys ikväll oxå :) Sen blir de kanske nått skvaller samtal? :) O kolla klart på sommaren me göran, fett rolig film!

Oskar Bu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart ska jag komma till dej:D efter lite vin lär vi nog tycka att elling är ännu roligare än förut;D

2010-04-14 @ 21:03:10
URL: http://mittlivsomtina.blogg.se/
Postat av: Roger-Manfred Fredriksson

Näe, jag kom ju inte, men som det lät på dig var det kanske tur också det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0