Phantom

Torbjörn, min käre pojkvän :) Ja han är ju min vän o han är en pojke. Rädda min dag :D Han hade fått lite löning o då va han så snäll o köpte snus o cigg till mig :) Han är bra snäll han! :) Sen har jag suttit o kollat på när han slog o presenter :) Fick va me o bestämma lite jag oxå ;P Har även pratat ovanligt mycke me min stora kärlek oxå idag. Fick äntligen bilden jag fråga om! Fast den har några år på nacken, men fan så söt man kan vara :) Ikväll blir de film me Anna :D Får se om kusin vitamin oxå ska kolla o om Torbjörn oxå kommer förbi. Den jäveln är på kalas me smörgåstårta o äter den inte :O:P

Är sugen på att grilla oxå! En dag me massa sol, trevligt sällskap o kall öl :) Kan inte bli mycke bättre!


Kommentarer
Postat av: Mäster Uv

Mmm... Men den snälle jäveln kanske kan fixa smörgåstårta åt fröken :) Who knows :)

2010-04-24 @ 23:59:04
URL: http://toruven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Ja de tycker jag du kan göra ;P

2010-04-25 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0