Tankar som måste ut på nått sätt

Jag sitter o stör mig på saker hela tiden just för tillfället! Jag blir fan knäpp!! Tänkte få ur mig lite av de jag verkligen stör mig mest på, de som har suttit i ett bra tag. Så varför inte dela me sig till andra.
Det 1 är så arg o sur på mig för en anledning jag typ inte ens vet varför..? Jo just ja! Jag gick tog emot ett samtal som varade max 3 min. Sen hade jag ju förstört allt! Haha de roliga är att jag hade ju inte ens hade ansträngt mig den kvällen att vara trevlig o social enligt Det 1.. Hmm såna misstag o fel jag gör hela tiden. Så om nu blickar kunde döda så vore jag död nu för längesen :P

Det 2 fråga mig om jag kunde hjälpa till att få Det i form tills den stora dagen. De är självklart att jag gör de eftersom jag vet hur mycke de betyder. Men sa oxå att då kunde jag oxå de där stödet att få hjälp själv att komma igång så jag får må mina mål. De börja ju bra, jag följde me hela tiden tills den dagen. Men oj va händer sen? Jo jag står kvar o misslyckades totalt me de jag ville uppnå, medans den andre klara sig galant. Ja jag behöver en spark i röven för att komma iväg! Men de jag ville kan jag inte nå nu på den här lilla tiden som är kvar. Vet att de mesta är mitt fel.. Men tycker inte att de är så svårt heller att hålla de man lovar..

Så nu har jag fått rensat lite av tankarna iaf.
Nu går jag ut till de fina vädret igen :) O hoppas på att få lite färg iaf :P


Kommentarer
Postat av: tina

ska ringas och skvallras sen så ska du få prata ur dej lite:)<3

2010-04-12 @ 17:36:21
URL: http://mittlivsomtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0