Träningsvärk!!

Igår vart de träning me Anna o Jenny :) O bestämde att vi skulle upp o springa kl 8 idag. Va skit peppad på de igår :P Anna fråga om hon skulle ringa o väcka mig o jag sa självklart ja, har som lite svårt att ta mig upp på morron :P Va typ död 23.00 igår :O Somna skönt iaf, o sket i att ställa klockan för att hon skulle ju ändå ringa.. I morse när hon ringde önska jag att hon hade glömt bort mig :P Fan va jag va trött! O vi ska inte tala om vilken jävla träningsvärk jag har idag! :O Men tog mig upp iaf o gick/jogga iaf :)
Har käkat välling nu :) O ska hoppa in i duschen. Sen idag ska jag följa me Anna som sällskap till Funäs :) Så ska va hos mamma tills tantaluringen slutar vid 22.

Oskar Bu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0