Bekännelser :P

Nu har jag tagit lång semster jag :D Eller som Torbjörn sa, förtidspensionerad :P Så nu blir de till att komma på nån sysselsättning i vinter :)
Idag så har jag o T bara tagit de väldigt passivt. Va hemma hos pappa G ett tag sen hem till T o kolla på film o käka middag :) Sen hämta Zeke bus o sen gick vi till Ingrid o blev kvar där ett tag :) Så ikväll har vi haft söndags mys :D Skratt, prat, te o Irene Huss :) Mycke trevligt!
Kom hem typ nyss o satt mig framför datan o uggla :P Då kom jag ju på att man kanske ska försöka uppdatera sig lite nån gång ibland på bloggen, lättare o säga än att göra. Jag fick misse majken iaf :) Så förra torsdagen så begav jag mig till Östersund o hämta hem Tiger :) Fick en trevlig dag me syster oxå <3

Snart slut på sommaren oxå :/ Eller inte för att de har varit så mycke till sommar i år då :P Men ändå. Så i sommar, nu ska vi se.. Hmm... Jag har jobbat, är så innerligt glad att inte behöva gå tillbaka dit mer nu! Fan va gött o slippa stället. Sen har de ju blivit lite bad tillfällen oxå :) Men de fick man ju tillbaka, urinvägsinfektion! YEAY! Va ut på midsommardagen :) Va riktigt kul! Hann me picknicken oxå, trevligt det me :) Hedesnurren va vi ju oxå me på :) Boda och Brudarna såg till att hamna på en redig sista plats ;) Men vi ställde ju upp för att ha kul, inte för att vinna :)

Men allt som allt så har den här sommaren sugit balle alltså! Har mist kontaken helt me en :( Men de är ju som alltid, mobilen funkar ju bara från mitt håll.. Inte från de andra hållet, dumt av mig! Men till alla som har försökt fått kontakt me mig på halebop numret, JAG HAR INGA PENGAR PÅ DEN! Så nu fick vi de ur världen.
Sen har alla blivit så himla förändrade under den här sommaren, känns iaf som man har mist en massa vänskap. Va de nått mysko som kom me ryss värmen eller?? Jag bara undrar. För ena stunden så duger man o andra så är de inte alls så. Men varför gå o grubbla på nått som man antagligen inte får svar på. Men allt ändras ju me tiden :P Jag ska inte vara bitter :) Har ju andra som är underbara :)

Nu tänkte jag som så här, att man kanske ska försöka sova lite så man har ork i morron till att gå upp till Torbjörn o kolla klart på parlamentet :D haha! Sen måste jag städa, har ju en liten gosak som hårar en del :)
Så nu har jag fått till några rader :) O nu hoppas jag att T ska läsa de här först :P För jag har inte alls sagt till han ;)

/ S


Kommentarer
Postat av: HedmarK

Vilken tur att jag AV EN REN HÄNDELSE gick in på din blogg nu bara nån sekund efter att det vart publicerat. :) Av en ren händelse alltså :)



Sommarvärmen kan ju förvirra även den mest logiskt tänkande människan, kanske därför så många börjat beté sig underligt. :)



Men söndagsmys får vi göra om :D

2010-08-23 @ 01:07:43
URL: http://toruven.blogg.se/
Postat av: Svar

Hehe ja de va en himla tur du ;P

Ja menar ju de, måste va de som är orsaken tror jag hehe.

Söndags mys är ett måste att göra om :D

2010-08-23 @ 01:14:50
Postat av: Anonym

Ryssvärmen är inte att leka med vettu, folk blir som gaalna. Undra hur det blir åt andra hållet, alltså när ryssKYLAn kommer.. Blir det heelt tvärt om då eller? :P <3

hur går det med "lilla" Tiger? :D

2010-08-23 @ 09:59:39
Postat av: Anonym

ja och så var det syster som kommenterar anonymt, för jag är för cool för annat.

2010-08-23 @ 10:00:13
Postat av: Svar

Hmm de återstår att se de :P

Jo de går bara bra :) Han trivs så bra så :D

2010-08-23 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0