Happ

Hatar denna dumma mensvärk :O Skulle va mycke bättre om man slapp ha den. Idag när jag vakna tänkte jag va kul de skulle va o gå o ta en fika, så tänkte jag på Claudia men kom på att hon jobb. Sen på Torbjörn, men just ja han jobbade oxå.. Sen fanns de ingen kvar :/ Så satt o höll T sällskap ett tag sen va jag me C när hon kom hem :) Har iaf pratat me Anna o Jenny så jag fick reda på hur första dagen gick.
Va så snäll så jag köpte godis till katten idag, de antar jag va mumma :P Fan va knäpp han blev! HAHA.
Har ätit middag hos pappa Glenn idag oxå :) Sen gick vi till T o kolla på film. Men är så grymt trött hela tiden nu, känner mig bara allmänt slut. Börjar väl bli sjuk :/ Har glott på tv sen jag kom hem. Snart blir de sängen :) O hoppas på att de går att somna på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0