Jag lever!

Har inte haft nån ork att skriva förut. Men jag mår prima till dom som undrar. Snart är de slut på jobbet! :) Fan va gött! Ska bli så skönt att inte behöva gå tillbaka, ja jag trivs inte alls där. Enda anledningen att jag är där är för att få pengar. Men va jag ska göra i höst har jag ingen aning om. Flickorna åker ju iväg till sina håll. Kommer bli ensamt, men får glädja mig me att jag har ställen att bo på nu :P
Har även skickat iväg ett mail om att KANSKE få köpa en misse majk :) Jag hoppas verkligen jag får köpa han. Behöver verkligen ha ett djur så jag inte känner mig så ensam. Så håller tummarna att de är jag som får hämta hem han o ingen annan :P
Jag måste hitta nått projekt jag kan syssla me nu när jag slutar, verkligen! Annars så går jag under här.
Ja jag, moster o Jenny satt o prata idag efter maten.

Moster: Va ska du göra nu när Jenny, Anna o Sara åker iväg?

Jag: Jo! Vi ska gräva en grop du o jag. Sen ska vi fylla igen den igen, med mig i den.

De va väldigt bra svar av mig tycker jag :)

Nä ska väl försöka sova för att ta mig upp i morron :/ 6 dagar kvar från o me i morron iaf!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0