Uppdatering

Så sockerpullan min ;) Nu ska jag försöka hålla bloggen mer uppdaterad.
Helgen bjöd på många skratt! :D Kolla på film i fredags, orphan tror jag den hette. Jag, Anna o Tina satt i soffan o Jenny fick sitta på sidan om i puffen :P Haha Anna skrämde skiten ur Tina så de flög winerbröd över hela mig typ :P Igår blev de mys kväll me vin o trevligt sällskap tills en viss person somna i soffan ;)
Idag har vi varit o tränat, haha jag o Jenny fick nått konstigt i maten tror jag.. För fan va vi har garvat!

Hmm har ju hört en hel del bra citat i helgen :) Ska se om jag kommer ihåg några..

J: Åhh jag ska köpa frukt när vi är på ok!

A: Jaa! Tänk va gott me kall mandarin som man bara... MMMM!!

S: Ska du följa me?

A: Nä jag ska hem för vi har faktisk frukt hemma

S: Haha men den är ju inte så kall som den är på ok :P

A: Jo de är den visst de! Jucie kallas de :D

..................

J: Du me dina apelsin händer!

S: Vi är likis du o jagis :)

................

J: Sen..

Båda: " Sitter o diggar till musiken med samma takt.

S: Ohhhhhhh

J: Tsssssssss

...................
Okej kanske inte är lika kul när man läser de :P Men de va hur kul som helst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi äger :P:D

2010-03-01 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0