Zzzz

Har försökt sen 2 o väcka min bebis, utan större framgångar :P Fattar inte hur man kan sova så när de ringer typ hela tiden? Aja, själv vakna man två :P Kände att jag behövde sova dom små 12 timmarna hehe. Vakna i natt nån gång av världens jobbigaste mardröm :( Tårarna bara spruta. Har bara haft jobbiga drömmar i natt för den delen. Sitter o undrar om min sockerpulla kommer eller inte? Hoppas på de iaf, blir roligare då :)

Börjar få lite små ångest nu. Vill verkligen inte att de ska va alla hjärtans dag!!!! En totalt jävla onödig dag. De är ju bara en dag för att tjäna pengar typ.. O just ja, sen påminna alla som är ensama om att dom verkligen är de oxå.. O va fan ska de va bra för? De är även för många år sen Du lämnade oss o de va på den dagen Vi lärde känna dig. Så de känns bara jobbigt.. Men för alla dom som tycker om dagen, så önskar jag er:

DEN VÄRSTA JÄVLA ALLA HJÄRTANS DAG NI HAR!

Själv ska jag trotsa allt som har nått me dagen o göra o njuta som fan :) Förhoppningsvis me min vapendragare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå jag hoppas verkligen jag kan komma! ska kolla upp min ekonomi lite snabbt och höra av mej till dej ikväll:)



Usch va sorgligt, tänk ändå att det året var en bra alla hjärtans dag:)

2010-02-12 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0