Du o jag

Haft en toppen dag me dom fina flickorna :) Jenny, Claudia, Sara o Anna :) Luncha på hembygsgården sen en tripp på ica :P Där agera jag en alldeles utmärkt kundvagnskörare :D Haha! Köpte nya skor :) Sen bjöd jag kusin vitamin på middag :) Hehe eller jag kanske tvinga henne att äta me mig. Som middagsunderhållning kolla vi på Prinsessan o grodan :) Lika bra fortfarande! Anna o Sara kom förbi oxå :) Sen gick vi över till Claudia o satt där o prata o spela wiie :D Jag känner mig duktig som ÄNTLIGEN har kommit över 10.000 poäng nu! Surf´s up, de som är bäst ;) hehe.
Resten av kvällen har jag ägnat till att nörda vid datan. Är så jävla nära men ändå inte... O de stör mig extremt mycket!! Men jag ska väl ha lite tur nån gång iaf :) Snart blir de väl sängen, hoppas på lite bättre nattsömn. Men de är för mycke begärt för tillfället. Har aldrig någonsin känt mig så ensam i sällskap :/ Saknar dig så de är fan sjukt! Hoppas att dom här dagarna går snabbt nu :) Men än så länge så har de inte spelat nån roll om jag har roligt, för dom går likt förbannat lika sakta..

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0