Kallt o grått

Fan va kallt de är! :O Ska de inte bli sommar snart? Ena dagen är de skit fint väder o sen andra är de typ nya istiden.. De enda man kan göra är att hoppas på att de blir bättre snart.
Idag har jag inte gjort ett skit typ. Har suttit på sigges o hållt Torbjörn sällskap ett tag. Sen har jag bara suttit framför tvn :P Nu behövde jag höra ljuva toner från högtalarna ;) Musik gör iaf att allt blir bättre :) Är lite små förvirrad o vet inte va jag ska göra. Känns som allt bara kommer fall samman snart. Men än så länge håller jag leendet uppe. Onödigt o gå runt o va sur över nått man inte kan styra ett piss över. Va som händer o inte händer kommer me tiden.
Nä finns inget mer att skriva om nu. Mitt liv är inte de roligaste o läsa om ändå så :P Händer inte så mycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0