Så ska de låta

Så nu har jag avklarat några timmars jobb :) Kul att få jobba igen, men dock väldigt långtråkigt. Fanns inte så mycke att göra :P Satt mest o prata me gamlingarna :) Men vilket som, är glad att få jobba lite igen.
Har pratat me fadern o han ska äntligen hämta soffan som bara tar upp onödig plats i lägenheten, plus att jag får pengar :D 500 kr för en soffa som är skapligt bra är väl inte dåligt?
Va sjukt hungrig när jag kom hem! Tills jag insåg att jag inte hade nån mat :P Men hitta iskall öl i kylen o micro popcorn på diskbänken hehe. Så sitter o mular i mig de nu o kollar på så ska de låta :) Haha jag känner mig dock lite dum, men va fan!
I morron ska de bli intressant o se om jag kommer upp innan 07. Så ska jag jobba fram till 21 :) Så hoppas verkligen att jag får gå hem nån gång i mellan men är lite osäker. Sen efter jobbet blir de hem o ta en snabb dusch o sen springa upp till Torbjörn o kolla på eurovison :)

Saknar mitt hjärta!

Älskar dig Henric <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0