The end

Hoppas ni blir glad nu när jag skriver för en gångs skull :P Har som inget att skriva om så därför blir de väldigt långt i mellan. Igår grilla vi :) Hur gott som helst!
Har även fått mitt schema för sommaren, de suger! Ännu en sommar blir man kvar här o gör INGET! Kommer inte ha råd att göra nått.. Så är lite små sur för de. Men finns dom som har de värre så ska inte klaga.
Nu sitter jag o väntar på att fadern ska komma me mat :P Ringde o tiggde till mig att han skulle komma ner me mat åt mig bara för jag inte har nå pengar.
Ikväll blir de bara att jäsa i soffan :) Får se om Anna o Jenny kanske tittar förbi så man har lite trevligt sällskap iaf :)
Nu kom han me maten :) Så nu ska jag få nya krafter :P

Kommentarer
Postat av: åsa

Blire hemmet i sommar oxå eller ska du vara i funäs? Tråkigt att du blir kvar i hede, men vi får fan ta och SES. Jag saknar dig nylle!

2010-05-22 @ 17:33:24
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0