Dag 7

Ja de vart ett himla hopp mellan dagarna nu..

Dina syskon

Jag har två halv systrar, sen har jag två bonus syskon som jag ser mer som riktiga.
Först har är de Trude (på mammas sida) hon är yngst, 8 år om jag inte kommer ihåg helt fel :P Sen är de mina bonus syskon (Rikards barn) Francisca min storasyster hon är ett år äldre än mig, sen Alexander som är två år yngre. De är dom tre jag har bäst kontakt me av syskonen :) Dom äldre träffar jag inte så ofta, blir väl mest på högtider, som varann jul o sånt :P Men dom är bäst iaf! <3
Sen har jag Johanna (på pappas sida) 11 år. Hon träffar jag typ aldrig, har ingen vidare bra kontakt överhuvudtaget på den sidan "familjen".

Men sen får man inte glömma Jenny o Jonas :) De är min kusiner, men har växt upp me dom så de är mina syskon :) Jag är äldst :P Jenny är som min tvillningsyster :) Vilket vi alltid får höra :P Hon är två månader yngre än mig. Sen är de Jonas som är 3 yngre :)

Ja där är mina syskon :)

Kommentarer
Postat av: jaaaaaag :)

haha.. jaa man har ju fått höra att vi tvillingar eller syskon :D

2011-04-09 @ 00:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0