Dag 3

Din familj:

Min familj består av två familjer. Först så är de mamma Lena, Rikard, Francisca, Alexander och Trude :) Sen har är det pappa Roland, Eva och Johanna.
Mammas del har jag bra kontakt med :) Är där lite från o till. Men pappa träffar jag inte allt för ofta, har inte så bra kontakt på den sidan. Mer behöver jag inte gå in på.

Sen har jag min fina älskling <3 Han är min lilla familj :)
Moster får jag ju inte glömma :P Hon har alltid funnits med i mitt liv sen jag va liten bebis :) Och där har jag mina två kusiner Jenny och Jonas, som mer är som syskon än kusiner :) Har bra kontakt me alla dom tre :) Sen är de morfar :) Den gubben får jag heller inte glömma att nämna :) Min kära morfar :)

Ja det är min stora familj :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

:O:O:O nehe, ne jag räknar inte dig heller som syster. LÄNGRE: HMFFF!!

2011-02-02 @ 12:09:16
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo de är klart du gör <3 har för mig att de kommer nån dag me syskon :)

2011-02-02 @ 23:53:45
Postat av: HedmarK

Jahapp, ja nädå, vad är jag då? :O Kockerska? :D

2011-02-05 @ 01:06:41
URL: http://toruven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0