Värt ett försök

För att komma igång lite me bloggen igen så snodde jag en 24 dagars lista av Martina :) De kan ju vara värt ett försök att skriva lite varje dag o sen kanske fortsätta me de. Ska även PROVA att ändra om min blogg, de vill säga om tålamodet räcker så långt.

Dag 01 - Fem saker du inte visste om mig
Dag 02 - Din dag
Dag 03 - Min familj
Dag 04 - Ett ögonblick
Dag 05 - Det här åt jag idag
Dag 06 - Senaste drömmen du kom ihåg
Dag 07 - Dina syskon
Dag 08 - Vad finns i din väska
Dag 09 - Denna vecka
Dag 10 - Vad hade du på dig idag
Dag 11 - Dina drömmar
Dag 12 - Din första kyss
Dag 13 - Ditt favorit minne
Dag 14 - Min bästa vän
Dag 15 - Något du ångrar
Dag 16 - Mina vänner
Dag 17 - Något som gör dig upprörd
Dag 18 - Något som får dig att må bra
Dag 19 - Mina tre största intressen
Dag 20 - Det här får mig att gråta
Dag 21 - Dina rädslor
Dag 22 - Din favoritplats
Dag 23 - Dina ambitioner
Dag 24 - Detta år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0